crazybalitong

life sux. every1 sux. but i'm trying to live my best life... no matter how gd or nasty am i. i'm still me.

Google

Friday, July 14, 2006

lll_-

夜深了
很多人都在睡觉吧

应该是吧

不知道
以后的路
该怎么走

还以为
可以找一个人
让我依靠
陪我到老


那是梦吧
那只是梦

生活失去了重心
没有方向
我还能怎样

又要重新适应新的生活
好不甘心哦
很累的
我不想这样

我只想
被抱在怀里
除了撒娇
还是撒娇

by anonymous

3 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
Free Web Counter
hit Counter