crazybalitong

life sux. every1 sux. but i'm trying to live my best life... no matter how gd or nasty am i. i'm still me.

Google

Saturday, March 03, 2007

累啊~

开学的第一个星期
除了累
还是累

不过发现
这个semester念的东西都蛮有趣的
希望我能持之以恒啦

最近看着白色巨塔
还不错下 ^^

各位
最近小女子因为太忙了
所以懒惰上网
就算是不忙
也懒惰跟你们聊天
看不见我
就当我失踪了
要找我的话
想办法找到我咯
\(^O^)/wohohoho!!!

现在去温习了
ta~~~

对了
还有一件事情...

顺佑:
你酸什么酸啊!!!
理由来!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
Free Web Counter
hit Counter