crazybalitong

life sux. every1 sux. but i'm trying to live my best life... no matter how gd or nasty am i. i'm still me.

Google

Friday, September 02, 2005

18 sx

i got tis forward mail from a fren
it's very funny
HAHAHA
enjoy

我同學說他在網上跟別人聊天,
都是用很像女生的暱稱,
某天....... 遇到一個變態男子跟他搭訕 .......
對方說:「 咱們來 "網愛"吧?」
於是.............

變態: 喔...我抱著妳到了床上...
室友: 嗯...我躺在床上...
變態: 我脫了我的外衣...
室友: 哇! 好強壯的胸肌和腹肌...
變態: 我脫下了我的褲子, 和內褲...
室友: 好..雄...壯...啊....
變態: 我慢慢地螁去妳的衣服........................(中略)

變態: 我用力地把妳的內褲扯開!!
室友: 真的...你看到了嗎?
變態: 看到了...好美....
室友: 你看到了我的小雞雞了嗎?

於是變態老兄開始破口大罵...三字經滔滔不絕... ^_^

lol...
the bian tai deserves it
muahahaha!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
adopt your own virtual pet!
Free Web Counter
hit Counter